Przyspiesz proces meldowania w swoim obiekcie

Branża hotelarska od wielu lat poszukuje i wdraża nowoczesne technologie, które umożliwiają automatyzację procesów czasochłonnych, co w rezultacie przyspiesza obsługę Gościa hotelowego i zwiększa jego zadowolenie.

Wiele z tych rozwiązań koncentruje się na recepcji, czyli jednym z pierwszych i ostatnich miejsc, w którym dochodzi do kontaktu z Gościem hotelowym. Biorąc to pod uwagę, stworzyliśmy nową aplikację, która umożliwi samodzielne zameldowanie i wymeldowanie Gościa – e-meldunek. 

Na czym to polega?

Aplikacja umożliwia dokonanie zameldowania jeszcze przed przyjazdem do hotelu za pomocą przeglądarki internetowej – zarówno na laptopie, tablecie, jak i smartfonie. Rezerwacja Gościa jest widoczna w systemie hotelowym natychmiast po jej złożeniu, a Klient otrzymuje wiadomość SMS lub e-mail z linkiem do strony www, gdzie uzupełnia dane osobowe, ma możliwość zaznaczenia zgód marketingowych oraz podania danych koniecznych do wystawienia faktury. Po uzupełnieniu wszystkich danych Gość otrzymuje kod PIN do pokoju, który umożliwia bezpośrednie udanie się do pokoju hotelowego po przyjeździe, bez konieczności interakcji z recepcją. 

Jak przebiega płatność za pobyt?

Hotel decyduje jakie opcje płatności oferuje swoim Klientom. Płatność może być rozliczania zarówno przy selfcheck-in, jak i przy selfcheck-out, a w przypadku faktury zostaje ona wysłana na adres mailowy, który został podany przez Klienta. 

  1. Płatność podczas meldowania – po wypełnieniu danych Gość zostaje przekierowany na stronę z płatnościami elektronicznymi, gdzie dokonuje płatności za pobyt. 
  2. Płatność podczas wymeldowania – Gość otrzymuje link do strony, gdzie może sprawdzić wcześniej wypełnione dane, a następnie przekierowany jest na stronę z płatnościami elektronicznymi.  

Jakie korzyści daje aplikacja?

Aplikacja e-meldunek przynosi korzyści zarówno dla Klientów hotelu, jak i właścicieli. Proces zameldowania i wymeldowania odbywa się niezwykle szybko, bez konieczności kontaktu bezpośredniego z recepcją. Jest to duże ułatwienie dla Gości, którzy przyjeżdżają lub wyjeżdżają z hotelu w godzinach nocnych lub godzinach szczytu, kiedy do recepcji ustawia się kolejka. Aplikacja może mieć różne wersje językowe, co jest znacznym ułatwieniem dla Gości zagranicznych. W obecnych warunkach związanych z zagrożeniem epidemiologicznym aplikacja ogranicza również kontakt ze zbyt dużą liczbą ludzi, co daje im poczucie bezpieczeństwa.  

Samoobsługa jest kierunkiem, w którym idą zarówno małe obiekty jak i duże sieci, ponieważ znacznie przyczynia się do szybszego wykonywania zadań, dzięki ich automatyzacji. Dzięki temu obsługa może skupić się na Gościu, aby pobyt w Twoim hotelu był dla niego niezapomnianym przeżyciem. Aplikacja e-meldunek daje takie możliwości.