Planuj sprzątanie pokoi łatwo, szybko i bez stresu z nowym modułem Rh2
Zarządzanie sprzątaniem pokoi, zwłaszcza w dużych obiektach, może być trudne i czasochłonne. Często trzeba uwzględnić mnóstwo czynników: różne typy i zajętość pokoi, czas sprzątania czy aktualną dostępność pracowników. Ponadto w tak dynamicznym środowisku jak hotel mogą zachodzić nagłe zmiany (np. wieczorne przyjazdy na jedną noc), które dodatkowo komplikują pracę. Aby pomóc Ci w tym zadaniu, stworzyliśmy nowy moduł Rh2 − Planowanie sprzątania pokoi.
Czystość hotelu na pierwszym miejscu
W czasach ogromnej konkurencji nie można pozwolić sobie na błędy. Przyjezdni od razu zauważą wszelkie niedociągnięcia. Co gorsza, mogą ich łatwo nie wybaczyć, wystawić negatywną opinię w Internecie i odstraszyć nią potencjalnych Gości. Dotyczy to zwłaszcza czystości obiektu hotelowego – każda przestrzeń musi być perfekcyjnie przygotowana i lśnić porządkiem. Jak tego dokonać? Przede wszystkim trzeba dać personelowi sprzątającemu odpowiednie warunki, aby mógł efektywnie pracować.
Nie możemy oczekiwać, że pokój hotelowy będzie idealnie przygotowany, jeśli housekeeping ma za mało czasu, ponieważ pośpiech jest jedną z przyczyn niedokładnego sprzątania. Problemem mogą być także braki kadrowe bądź ograniczona dostępność personelu w danym dniu. Jak poradzić sobie z tego typu komplikacjami? Kluczem jest precyzyjne zaplanowanie pracy na każdy dzień w zależności od aktualnej sytuacji w hotelu. Z nowym modułem Rh2 można wykonać to zadanie szybko i sprawnie.
Efektywnie planuj sprzątanie pokoi
Nowy moduł Rh2 – Planowanie sprzątania pokoi pozwala opracować codzienne sprzątanie w najbardziej wydajny sposób, biorąc pod uwagę wszystkie czynniki i zmiany w hotelu.
Najważniejsze funkcje modułu:
Automatyczne wyznaczanie czasu jaki zajmie sprzątanie w danym pokoju, w zależności od jego typu i statusu (np. zajęty, dziś zwalniany).
Pozwala na sprawniejsze zarządzanie i uporządkowane funkcjonowanie hotelu. Dla każdego typu pokoi i rodzaju sprzątania możesz zdefiniować własne wartości czasowe, dostosowane do specyfiki Twojego obiektu.
Lista pokoi z aktualnym obłożeniem w jednym przejrzystym widoku co pozwala błyskawicznie zorganizować pracę housekeepingu.
Tego typu listę wygenerujesz jednym kliknięciem, co znacząco przyspieszy pracę. Ponadto moduł jest łatwy w obsłudze i daje dostęp do wszystkich najważniejszych informacji na wyciągnięcie ręki.
Podsumowanie pod listą pokoi do posprzątania w danym dniu: łączna liczba pokoi, czas, jaki zajmie ich posprzątanie oraz minimalna liczba osób potrzebna do wykonania zadania.
Dzięki temu można optymalizować czas pracy housekeepingu i zminimalizować liczbę pracowników niezbędnych w danym dniu, co przyniesie oszczędności dla obiektu.
Plan prac, który można wydrukować w podziale na piętra lub pracowników.
Każdy pracownik może też otrzymać własny raport prac do wykonania, co pozwala na doskonałą organizację działań.
Skuteczne planowanie dzięki możliwości dostosowania parametrów sprzątania do specyfiki hotelu, typów pokoi oraz specjalnych wymagań.
Oprócz planu sprzątania z tytułu pobytów Gości, program może dodać do listy pokoje dawno nieużywane, wymagające cyklicznej kontroli oraz uwzględniać czas przygotowania pokoi na przyjazd Gości ze specjalnymi życzeniami (dostawki, łóżeczka dziecinne, itp.).
Usprawnij pracę i zwiększ zadowolenie Gości
Jak widzisz, dzięki modułowi codzienne zarządzanie sprzątaniem w hotelu jest znacznie łatwiejsze. Można nie tylko w wygodny sposób szczegółowo zorganizować pracę personelu w najbardziej wydajny sposób w danym dniu, ale i oszczędzać cenny czas. Wprowadzenie nowego modułu Rh2 zaowocuje idealnie przygotowanymi pokojami dla Gości oraz ich zadowoleniem i pozytywnymi opiniami. Napisz do nas, aby dowiedzieć się więcej na temat tego rozwiązania!