Nowa aplikacja – Elektroniczna Karta Meldunkowa!
Najnowsza aplikacja stworzona dla branży hotelowej – Elektroniczna Karta Meldunkowa – została po raz pierwszy przedstawiona na targach EuroGastro/WorldHotel. W trakcie tego wydarzenia otrzymała wyróżnienie jako najlepszy produkt dla hoteli – „THE BEST OF WORLDHOTEL 2018”!
Elektroniczna Karta Meldunkowa (EKM) jest rozwiązaniem zaprojektowanym żeby sprostać wymaganiom nakładanym na przedsiębiorców przez ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO). Rozporządzenie obowiązuje w całej Unii Europejskiej od 25 maja 2018 roku. Zgodnie z RODO przedsiębiorca powinien:
- Poinformować Klienta (Gościa) o tym kto jest administratorem jego danych osobowych, a także w jakim celu i w jakim zakresie będzie on przetwarzał jego dane osobowe
- Pobrać odpowiednie zgody od Klienta na przetwarzanie danych (np. do celów marketingowych)
Sposób działania Elektronicznej Karty Meldunkowej
- Recepcjonista przesyła dane do EKM bezpośrednio z okna rezerwacji (PMS) lub odszukuje odpowiednią rezerwację na tablecie
- Gość zaznacza odpowiednie zgody i za pomocą rysika potwierdza je podpisem
- Dane Gościa wraz ze zgodami zostają zapisane w systemie hotelowym (PMS)
- Osoby uprawnione zyskują dostęp do danych
Rozwiązanie to znacznie przyspiesza i ułatwia zakwaterowanie Gości spełniając wymogi RODO. Dodatkowo, EKM zapewnia pełne bezpieczeństwo przechowywanych danych.