Jak udoskonalić obsługę w obiekcie? Pomoże w tym aplikacja dla Gości Guest Assistant

Obecnie większość spraw możemy załatwić za pomocą rozmaitych technologii. Dzięki nim m.in. oszczędzamy czas oraz zyskujemy wygodę. W związku z tym, świetnie sprawdzają się one również w hotelach i bez wątpienia warto je wdrażać w tego typu obiektach. Jednym z takich innowacyjnych rozwiązań jest mobilna aplikacja dla Gości – Guest Assistant. Posiada ona szeroki wachlarz funkcjonalności. Pomaga podnieść jakość obsługi i odróżnić się od konkurencji. W jaki sposób? Zapraszamy do lektury!

Szybka i sprawna komunikacja w hotelu

Dzięki Guest Assistant hotel staje się niezwykłym miejscem dopasowanym do potrzeb każdego Gościa. Dzieje się tak, ponieważ aplikacja pozwala na interaktywną komunikację z personelem obiektu, a także szybkie sprawdzenie ważnych informacji dotyczących pobytu. Gość nie musi dzwonić lub schodzić do recepcji, aby o coś poprosić. Bez trudu może skontaktować się z obsługą bezpośrednio przez Guest Assistant. Z łatwością może on także podejrzeć aktualny stan swojego rachunku. Pomaga to oszczędzać cenny czas i podnosi komfort pobytu.

Dodatkowo, Goście mogą wysyłać wiadomości do osób, które mają wystawione karty (klucze do pokoju) w obrębie tej samej rezerwacji. To rozwiązanie, które doskonale się sprawdza, kiedy do hotelu przyjeżdża grupa zorganizowana, znajomi lub liczna rodzina. Goście z łatwością mogą się pomiędzy sobą komunikować. Może to ulepszyć organizację ich wyjazdu i zwiększyć zadowolenie z pobytu. 

Jak działa aplikacja dla Gości hotelowych?

Guest Assistant nie wymaga instalacji − działa przez każdą przeglądarkę internetową. Gość może zatem skorzystać z aplikacji z dowolnego urządzenia, które jest podłączone do sieci – telefonu, tabletu lub laptopa. Gwarantuje to łatwy dostęp do wszystkich przydatnych opcji.

Jak wygląda kwestia logowania? Gość otrzymuje dostęp do Guest Assistant podczas meldowania. Dostaje on wtedy kartę hotelową (klucz do pokoju) i PIN, który służy jako hasło do aplikacji. Aby się do niej zalogować nie musi jej pobierać − wystarczy, że uruchomi on odpowiednią stronę w przeglądarce, a następnie wpisze numer pokoju oraz PIN podany przez recepcję. Cały proces jest zatem szybki i prosty.

Dodatkowa przestrzeń marketingowa

Aplikacja posiada wiele opcji, które podnoszą jakość obsługi Gości. Tym samym wpływają na podniesienie standardu hotelu. Jedną z nich jest możliwość szybkiego poznania oferty obiektu. Goście mogą w łatwy sposób dowiedzieć się o promocjach, czy też akcjach specjalnych poprzez np. swój telefon lub tablet. Dodatkowo, mogą się z nimi zapoznać w optymalnym dla siebie czasie. Oferty nie muszą być zatem przedstawiane przez pracownika np. podczas pospiesznej wizyty Gościa w recepcji, kiedy nie ma czasu lub ochoty na to, aby je poznać.

To kolejna korzyść, którą aplikacja Guest Assistant zapewnia hotelowi. Posiada on dodatkową przestrzeń do działań marketingowych prezentujących ofertę i usługi dodatkowe. Ponadto, nie ulega wątpliwości, że większość Gości chętniej się na nie zdecyduje, kiedy ma do nich dostęp na wyciągnięcie ręki, bezpośrednio przez aplikację.

Nowoczesny i pozytywny wizerunek hotelu

Kolejną innowacyjną funkcją aplikacji jest możliwość sterowania światłem i klimatyzacją w pokoju. Dzięki temu, Gość może z łatwością dostosować warunki do własnych potrzeb. To z pewnością wpłynie na jego wygodę. Również na pozytywny wizerunek hotelu jako nowoczesnego miejsca podążającego za technologiami.   

Dodatkowo, Guest Assistant pozwala na przeglądanie na dowolnym urządzeniu aktualnych informacji o okolicy (np. atrakcji, wydarzeń, czy też pogody). Dzięki temu Gość może je sprawdzić w dowolnym momencie, bez kontaktu z pracownikami hotelu. 

To nie tylko wygoda dla rezydentów obiektu, ale również oszczędność czasu personelu i mniejsze kolejki przy recepcji. A tym samym − szybsza obsługa. Hotel może również pochwalić się postawą eco-friendly. Nie musi drukować regulaminu, menu czy katalogu usług dodatkowych. Wszystko jest dostępne w mobilnej aplikacji.

Guest Assistant – obsługa na każde zawołanie Gościa

Jak widzisz, aplikacja mobilna Guest Assistant posiada wiele opcji, które pomagają podnieść konkurencyjność hotelu. Pozwalają także na profesjonalną, nowoczesną obsługę Gości. Dzięki temu rozwiązaniu mogą oni dostosować pobyt do swoich preferencji i potrzeb. Na pewno wpłynie to na ich zadowolenie i częstsze odwiedziny w Twoim hotelu.

Masz pytania? Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas – z chęcią z Tobą porozmawiamy!