GiP idzie z duchem czasu – elektroniczne samoobsługowe menu dla lokali restauracyjnych

Rosnące wykorzystanie urządzeń mobilnych otwiera wciąż nowe możliwości, zarówno przed użytkownikami, jak i usługodawcami. W zgodzie z tym powszechnym trendem GiP proponuje aplikację, która wprowadza nową jakość w miejsce tradycyjnego menu w restauracji.

Samoobsługowe elektroniczne menu może mieć wielopoziomową strukturę i zawierać nie tylko opis i cenę, ale także zdjęcie potrawy, a nawet informację o wartościach odżywczych. Dzięki najnowszej technologii, możliwe jest przeglądanie potraw jednocześnie przez każdą osobę przy stoliku na własnym tablecie lub smartfonie albo na urządzeniu będącym własnością lokalu (może to być tablet, a nawet specjalny kiosk). Gość może wybrać potrawy i złożyć zamówienie, które jest zatwierdzone w systemie GIP GH przez kelnera. Dostępna jest także opcja natychmiastowej płatności kartą kredytową lub przelewem internetowym. Po opłaceniu, zamówienie nie musi być zatwierdzone przez kelnera, lecz trafia bezpośrednio do kuchni.

Samoobsługowe, w pełni interaktywne menu znacznie skraca czas oczekiwania gości, a lokalowi może zapewnić dodatkową reklamę i możliwość bezpośredniego informowania o akcjach promocyjnych. Większe zadowolenie gości, dzięki lepszej informacji, szybszej obsłudze i poczuciu kontroli, przekłada się, jak wynika z badań, na wzrost średnich wartości rachunków.