Gastronomia hotelowa od firmy GiP

Posiadasz w swoim hotelu restaurację? Dowiedz się, jakie cechy powinno mieć oprogramowanie do jej obsługi i maksymalizacji Twoich zysków.

Sprzedaż

Sprawna obsługa aplikacji na terminalach POS zapewnia komfort pracy i wpływa na szybszy serwis w każdym obszarze hotelowej gastronomii.

  • szybka sprzedaż w trybie offline, również na urządzeniach mobilnych typu tablet lub telefon, działających na systemie Android. Połączenie z systemem tylko na czas wysyłania.
  • wsparcie dla obiektów żywienia zbiorowego np.: stołówki, obiekty wypoczynkowe, sanatoria 
  • rejestracja sprzedaży w podziale na różne miejsca powstawania przychodów np. restauracja, bufet śniadaniowy, konferencje, grupy, bankiety, itp. (możliwe do wykonania na jednym terminalu POS) 
  • rozbudowany moduł dostępów dla pracowników – dostosowanie uprawnień dla każdego stanowiska pracy
  • prosta i intuicyjna obsługa
  • wsparcie dla różnego typu obiektów oraz całej sieci hoteli 
  • rejestracja sprzedaży w podziale na różne miejsca powstawania przychodów np. restauracja, bufet śniadaniowy, konferencje, grupy, bankiety, itp. (możliwe do wykonania na jednym terminalu POS) 
  • program lojalnościowy
  • rozliczenia bezgotówkowe

Magazyny

Pełna kontrola magazynów i przejrzysta inwentaryzacja to oszczędność czasu i możliwość większego zaangażowania w obsługę Klientów.

  • oszczędność czasu osoby zarządzającej inwentaryzacją  oraz wzajemna kontrola pracowników poprzez spis zdawczy, odbiorczy i uzgodnieniowy   
  • rozbudowany moduł dostępów dla pracowników – dostosowanie uprawnień dla każdego stanowiska pracy  
  • rejestracja dokumentów z dowolnego zakątka świata
  • wsparcie dla sieci obiektów
  • inwentaryzacja wagowa napoi – sprawdzone rozwiązanie w pubach i klubach 

Raporty

Tworzenie szczegółowych raportów dotyczących prowadzonej działalności wspomaga zarządzanie restauracją hotelową i ułatwia podejmowanie właściwych decyzji.

  • Menu Engineering – zarządzanie kartą menu, czyli wykaz produktów stanowiących trzon sprzedaży oraz tych, które sporadycznie są sprzedawane (mogą być usunięte z menu) 
  • RevPASH – wyliczenie średniego dochodu na zasób sprzedawany (miejsce w restauracji) w określonym czasie
  • raport sprzedaży zgodny z metodologią USALI (Standardowy System Rachunkowości Hotelowej)
  • raport Food & Beverage Cost zgodny z USALI
  • analiza obrotu towarów – raport wspomagający personel rozliczający inwentaryzacje