Cztery hotele wybierają system GiP RH2

W dzisiejszym świecie na decyzję inwestycyjną składa się wiele czynników. Podstawowe kryteria to cena, marka i dostosowanie oferty do potrzeb klienta. Istnieje jednak jeszcze jeden wskaźnik, którego znaczenie trudno przecenić. Jest nim zaufanie.

W przypadku firm dostarczających rozwiązania informatyczne, zaufanie buduje się na podstawie wieloletniej współpracy, a składają się na nie: niezawodność dotychczas używanego produktu, zadowolenie z jego funkcjonowania, pewność, że będzie on na bieżąco dostosowywany do potrzeb oraz szybkość reakcji i fachowość serwisu.

Firma GiP, działając na rynku oprogramowania hotelowego i gastronomicznego od ponad 25 lat, zaskarbiła sobie zaufanie wielu klientów. Najlepszym przykładem może być decyzja, podjęta niedawno przez cztery obiekty: Hotel Fenix w Jeleniej Górze, Hotel Afrodyta w Radziejowicach, Hotel Centuria w Ogrodzieńcu i Hotel Moran w Powidzu. Mimo mnogości rozwiązań dostępnych na rynku hotele te wybrały ponownie GiP i zaktualizowały posiadane dotychczas oprogramowanie poprzez zainstalowanie naszego najnowszego produktu, systemu hotelowego GiP RH2.

Dziękując za zaufanie, zapewniamy naszych Klientów o gotowości do dalszego świadczenia usług na najwyższym poziomie i liczymy na owocną współpracę przez kolejne dziesiątki lat.