aktualności GiP

Wave Międzyzdroje Resort & SPA

Browar Wiatr – raj dla miłośników piwa w Uniejowie

Przebywając w Uniejowie koniecznie trzeba odwiedzić Restauracyjny Browar Wiatr. Obiekt spodoba się zarówno turystom jak i miejscowym, ponieważ na wszystkich Gości czeka mnóstwo atrakcji. Można tam skosztować warzonego na miejscu rzemieślniczego piwa, zjeść pyszne potrawy czy też odpocząć w stylowo urządzonych wnętrzach hotelu. To nie wszystko – zapraszamy do lektury artykułu!

Czytaj więcej »
planuj sprzątanie pokoi

5 problemów, które rozwiązuje samoobsługowy kiosk hotelowy

Administrowanie obiektem hotelowym jest zajęciem czasochłonnym i wymagającym. Recepcja pochłania przede wszystkim wiele godzin pracy, które na dodatek nie zawsze są wykorzystywane efektywnie. Czy istnieje dzisiaj skuteczna i wydajna alternatywa, która może zastąpić tradycyjną recepcję lub odciążyć ją w najbardziej intensywnym okresie pracy?

Czytaj więcej »
Wave Międzyzdroje Resort & SPA

Pałac Komierowo – butikowy hotel z bogatą historią

Pałac Komierowo to urokliwe miejsce, położone na Krajnie, 11 km od Borów Tucholskich. Spełnia oczekiwania tych wszystkich, którzy cenią sobie komfort, ciszę i spokój w otoczeniu natury. Jest to również idealne miejsce na celebrowanie uroczystości rodzinnych lub biznesowych, a także aktywny wypoczynek.

Czytaj więcej »
trendy w hotelach

Wiodące trendy w hotelach w 2021 roku i rokowania na 2022

Ubiegły rok upłynął dla rynku hotelowego pod znakiem pandemii i obostrzeń. Zmiany, umiejętność podejmowania szybkich decyzji i błyskawiczne dostosowanie ofert – to była gimnastyka dla kadry wszystkich szczebli. Jak minął hotelarzom drugi rok w pandemii i czy po sylwestrze wreszcie nastał czas, aby odbudować formę? 

Czytaj więcej »
planuj sprzątanie pokoi

Jak oszczędzić koszty energii w hotelu

Koszty prowadzenia większości działalności znacznie wzrosły w ostatnich latach. Duże zmiany czekają nas również w 2022 roku, kiedy to w życie wejdzie pakiet ustaw Fit for 55. Według szacunków, większość firm będzie musiała liczyć się z podwyżkami rzędu 15-30% za każdy zużyty kw.

Czytaj więcej »
Browar Wiatr

Organizacja eventów w hotelu

Ostatnie dwadzieścia miesięcy w wielu branżach zdominował kryzys gospodarczy wywołany pandemią koronawirusa. Stopniowe luzowanie obostrzeń powoli stabilizuje m.in. branżę hotelarską, która musi jak najszybciej zacząć odrabiać straty. Jednym z elementów oferty są wszelkiego rodzaju wydarzenia, które są dobrą okazją do odzyskania pozycji i nadrobienia utraconych zysków. Jak w postpandemicznej rzeczywistości przygotować się do organizacji eventu gwarantując gościom satysfakcję i bezpieczeństwo?

Czytaj więcej »
planuj sprzątanie pokoi

Program lojalnościowy w Twoim hotelu

Program lojalnościowy w hotelu to jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych. Jego sukces opiera się przede wszystkim na obopólnej korzyści firm i konsumentów. Dobrze prowadzony program, reagujący na bieżące oczekiwania rynku pomaga stworzyć bazę klientów, którzy są gwarancją regularnego i stałego dochodu. Jak za pomocą Centralnego Systemu Kart zbudować lojalną grupę klientów dla sieci hotelowej?

Czytaj więcej »
Wave Międzyzdroje Resort & SPA

Pałac Mortęgi – królewski wypoczynek w pałacu z długą historią

Malowniczy region znajdujący się w północno – wschodniej Polsce zachęca odwiedzających pięknymi krajobrazami, mnóstwem jezior, ciszą i spokojem. W zachodniej części Warmii i Mazur mieści się wyjątkowe miejsce – stylowy klasyczny Pałac Mortęgi. To nie tylko miejsce z niesamowitą historią, ale również idealna lokalizacja do tworzenia nowych wspomnień. W dzisiejszym artykule zabieramy Was na wycieczkę! Jesteście gotowi?

Czytaj więcej »
planuj sprzątanie pokoi

Skuteczny Marketing hotelowy? Postaw na Marketing Automation

Marketing hotelowy – kiedy jest dobrze prowadzony oznacza bardziej zaangażowanych i lojalnych Gości. A jest to marzenie każdego hotelarza. Jednak zbudowanie takiej relacji w konkurencyjnym środowisku, jakim jest rynek hotelowy, to niezłe wyzwanie. Jak zapewne wiesz, tutaj każde działanie, które zwiększa konkurencyjność obiektu – przywiązanie Gości oraz chęć do ponownych odwiedzin – jest na wagę złota. Hotelarzom z pomocą przychodzą narzędzia do Marketing Automation. Są to moduły odpowiedzialne za tworzenie spersonalizowanych kampanii do odpowiednio dobranych grup odbiorców.

Czytaj więcej »