aktualności GiP

Hotel Skipper – nowoczesny hotel w marynistycznym stylu
Kaszubski Szpërk to wyjątkowe miejsce na mapie Polski. To właśnie tutaj znajduje się nowoczesny hotel o wysokim standardzie i marynistycznym stylu wnętrz – Hotel Skipper. Obierz z nami właściwy kurs, poznaj z nami hotel Skipper i zacznij planować urlop w pracy – przekonamy Cię, że warto.

Wiodące trendy w hotelach w 2021 roku i rokowania na 2022
Ubiegły rok upłynął dla rynku hotelowego pod znakiem pandemii i obostrzeń. Zmiany, umiejętność podejmowania szybkich decyzji i błyskawiczne dostosowanie ofert – to była gimnastyka dla kadry wszystkich szczebli. Jak minął hotelarzom drugi rok w pandemii i czy po sylwestrze wreszcie nastał czas, aby odbudować formę?

Jak oszczędzić koszty energii w hotelu
Koszty prowadzenia większości działalności znacznie wzrosły w ostatnich latach. Duże zmiany czekają nas również w 2022 roku, kiedy to w życie wejdzie pakiet ustaw Fit for 55. Według szacunków, większość firm będzie musiała liczyć się z podwyżkami rzędu 15-30% za każdy zużyty kw.

Lake Hill Resort & SPA – luksusowy kompleks w okolicach Karpacza
Wyjątkowa architektura, stylowe wnętrza, nowoczesny czterogwiazdkowy hotel, malowniczy widok na Zalew Sosnówka i górskie szczyty – od Śnieżki po Szrenicę. To wszystko czeka na Was w Lake Hill Resort & SPA. Jest to idealne miejsce zarówno na dłuższy wypoczynek w górach, jak i weekendowe wyjazdy do SPA.

Organizacja eventów w hotelu
Ostatnie dwadzieścia miesięcy w wielu branżach zdominował kryzys gospodarczy wywołany pandemią koronawirusa. Stopniowe luzowanie obostrzeń powoli stabilizuje m.in. branżę hotelarską, która musi jak najszybciej zacząć odrabiać straty. Jednym z elementów oferty są wszelkiego rodzaju wydarzenia, które są dobrą okazją do odzyskania pozycji i nadrobienia utraconych zysków. Jak w postpandemicznej rzeczywistości przygotować się do organizacji eventu gwarantując gościom satysfakcję i bezpieczeństwo?

Program lojalnościowy w Twoim hotelu
Program lojalnościowy w hotelu to jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych. Jego sukces opiera się przede wszystkim na obopólnej korzyści firm i konsumentów. Dobrze prowadzony program, reagujący na bieżące oczekiwania rynku pomaga stworzyć bazę klientów, którzy są gwarancją regularnego i stałego dochodu. Jak za pomocą Centralnego Systemu Kart zbudować lojalną grupę klientów dla sieci hotelowej?

Pałac Mortęgi – królewski wypoczynek w pałacu z długą historią
Malowniczy region znajdujący się w północno – wschodniej Polsce zachęca odwiedzających pięknymi krajobrazami, mnóstwem jezior, ciszą i spokojem. W zachodniej części Warmii i Mazur mieści się wyjątkowe miejsce – stylowy klasyczny Pałac Mortęgi. To nie tylko miejsce z niesamowitą historią, ale również idealna lokalizacja do tworzenia nowych wspomnień. W dzisiejszym artykule zabieramy Was na wycieczkę! Jesteście gotowi?

Skuteczny Marketing hotelowy? Postaw na Marketing Automation
Marketing hotelowy – kiedy jest dobrze prowadzony oznacza bardziej zaangażowanych i lojalnych Gości. A jest to marzenie każdego hotelarza. Jednak zbudowanie takiej relacji w konkurencyjnym środowisku, jakim jest rynek hotelowy, to niezłe wyzwanie. Jak zapewne wiesz, tutaj każde działanie, które zwiększa konkurencyjność obiektu – przywiązanie Gości oraz chęć do ponownych odwiedzin – jest na wagę złota. Hotelarzom z pomocą przychodzą narzędzia do Marketing Automation. Są to moduły odpowiedzialne za tworzenie spersonalizowanych kampanii do odpowiednio dobranych grup odbiorców.

System zarządzania hotelami – multiproperty
Zarządzanie wieloobiektowym przedsiębiorstwem hotelowym wymaga precyzyjnej kontroli nad wszystkimi procesami, które realizuje każdy z obiektów. Nowoczesne rozwiązania IT są dzisiaj w stanie maksymalnie ułatwić zarządzanie kompletnymi danymi. I to bez względu na liczbę obiektów. Jakimi funkcjonalnościami dysponuje scentralizowany system zarządzania hotelami? Jakie przynosi korzyści?

Jak rozliczać się z właścicielami apartamentów i się w tym nie pogubić?
Condohotele to jedyny sektor branży hotelarskiej, który oparł się pandemicznemu kryzysowi. Wciąż rosnące zainteresowanie inwestorów skutkuje dziś nowymi obiektami, które pojawiają się w coraz atrakcyjniejszych lokalizacjach. Panowanie nad krótkoterminowym najmem we współpracy z kontrahentami to jednak duże wyzwanie finansowo-logistyczne. Jak zapanować nad rozliczeniami i rzetelnie raportować wyniki?

Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji
Od 20 września rusza nabór do konkursu organizowanego przez PARP –w obszarze cyfryzacji:

Pakiet specjalny dla małego obiektu hotelowego
Nowy grafik pokoi oraz grafik rezerwacji, o których więcej mówimy w poprzednim wpisie, będą idealnym rozwiązaniem dla małego obiektu hotelowego. Masz niewielki hotel do 25 pokoi? Ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie!