aktualności GiP
Jak szybciej obsługiwać Gości hotelu?
Branża hotelarska przygotowuje się właśnie do pierwszego od kilku lat w pełni wolnego od obostrzeń sezonu. Wiele analiz wskazuje, że będzie to szansa na odrobienie strat i odzyskanie zagranicznego ruchu turystycznego. Jak przygotować swoje usługi i usprawnić najważniejsze procesy administracyjne, które pozwolą maksymalizować zyski i uniknąć ludzkich błędów?
Aplikacja Roomio – szybka i wygodna komunikacja z Gośćmi
Dzięki Roomio Goście mogą zgłaszać swoje prośby i rezerwować usługi dodatkowe lub kolejne pobyty w dowolnym miejscu i czasie, przez urządzenie podłączone do Internetu. To sprawia, że aplikacja nie jest tylko narzędziem, które ułatwia komunikację z personelem, ale również zwiększa satysfakcję z pobytu w obiekcie i wpływa na pozytywne opinie o hotelu, co przełoży się na zwiększenie grona stałych klientów i rosnący zysk.
Usprawnij działanie hotelu przed wysokim sezonem
Z pewnością podczas tegorocznego sezonu na wysokokonkurencyjnym rynku wszystkie obiekty będą rywalizowały ze sobą nie tylko ceną, ale także jakością usług i komfortem pobytu. Jak wykorzystać najbliższe tygodnie do usprawnienia działania hotelu i jakie rozwiązania wdrożyć, aby zdobyć jak największą liczbę rezerwacji w wysokim sezonie?
7 zalet zdalnego check-in i check-out w hotelu
Informatyzacja usług hotelowych to jeden z najsilniejszych trendów, który rozwija się branży od kilku lat. Proste we wdrożeniu i funkcjonalne rozwiązania pozwalają wielu obiektom obniżać koszty i podnosić komfort usługi. Jednymi z nich są aplikacje do zdalnego meldunku. Jakie są ich najważniejsze zalety i czy faktycznie ich wdrożenie podnosi jakość hotelowych usług?
Jak rozwiązywać najpopularniejsze skargi Gości hotelowych?
Internet jest dziś głównym pośrednikiem kształtującym relacje między Gośćmi a obiektem hotelowym. To właśnie na podstawie pozostawianych w sieci opinii nasi klienci nie tylko wyrażają swoje zdanie o naszych usługach, ale przede wszystkim posiłkują się nimi przy wyborze obiektu. Jak zarządzać złymi doświadczeniami i negatywnymi opiniami i czy są sposoby na to, aby uchronić się przed ich publikacją w sieci?
Najczęstsze błędy w zarządzaniu hotelową restauracją
Prowadzenie restauracji w hotelu to nie tylko sposób na maksymalizację zysków, ale przede wszystkim na tworzenie kompleksowej usługi dla Gości. Jak unikać najczęstszych błędów i z jakich rozwiązań korzystać, aby z sukcesem rozwijać tego typu gastronomię?
Jak budować lojalność Gości? Sprawdź 4 sposoby
Zaangażowanie Gości hotelowych to sposób na lojalną relację, która przynosi wzajemne korzyści. Branża hotelarska coraz częściej wykorzystuje w tym celu nowe technologie, które w sposób systematyczny i zautomatyzowany przekazują precyzyjne komunikaty i informacje. Jakie narzędzia i aplikacje pomagają przekształcać Gości w stałych klientów?
Jak zwiększyć efektywność personelu w hotelu?
Jednym z największych wyzwań stojących przed branżą hotelarską są stale rosnące koszty pracy. Wielu przedsiębiorców zmusza to do zdefiniowania na nowo zakresu obowiązków i funkcjonalności pracowników. Proste i powtarzalne procesy coraz częściej udaje się zastępować nowymi technologiami, a kapitał ludzki zaczyna nabierać zupełnie nowego znaczenia. Jak zoptymalizować pracę personelu z pomocą nowych rozwiązań informatycznych?
Przekształć swój obiekt w inteligentny hotel
Branża hotelarska już od dwóch dekad koncentruje swoją przyszłość na technologiach. Pojawiające się nowe rozwiązania dają obiektom szanse na stworzenie coraz bardziej unikalnych doświadczeń. To właśnie one będą w najbliższych latach głównym motorem napędowym przyciągającym klientów. Jak dokonać technologicznej transformacji obiektu i zbudować nową, konkurencyjną ofertę?
Jak usprawnić zarządzanie SPA w hotelu?
Hotelowe SPA to ogromny zakres działań organizacyjnych, które decydują o jego rentowności i ekonomicznym powodzeniu. Czy dzięki nowoczesnym technologiom informatycznym można usprawnić jego funkcjonowanie, podnieść atrakcyjność usług i osiągnąć lepsze wyniki finansowe?
Trendy technologiczne w hotelach
Ostatnie lata umocniły wartość nowych technologii w różnych sektorach gospodarki. Najnowsze raporty udowadniają, że najlepiej po pandemicznym kryzysie radzą sobie te kraje, które od lat stawiają na automatyzację i robotyzację. Dotyczy to także branży hotelarskiej, której automatyzacja pozwala radzić sobie ze współczesnymi wyzwaniami rynku. Jakie są obecnie najnowsze trendy? Jakie rozwiązania są dzisiaj na wyciągnięcie ręki?
Sprawdź nowości w Automatyce Hotelowej GiP
Automatyka hotelowa to jedno najnowocześniejszych narzędzi, które jest nieustannie rozwijane. Nowe funkcje pojawiają się nie tylko w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, ale także dostosowują możliwości obiektu do aktualnej sytuacji ekonomicznej. Niektóre z nich pozwalają przynieść realne oszczędności obiektom przy jednoczesnym podniesieniu komfortu pobytu Gości. Co znajdziemy wśród najnowszych rozwiązań?