aktualności GiP
GiP i LSI Software operacyjnie razem
Dzięki silnej współpracy spółek uzyskujemy dostęp do rozszerzonego zespołu wykwalifikowanych programistów i ekspertów. To połączenie nie tylko intensyfikuje nasz rozwój, ale także znacząco przyspiesza proces tworzenia innowacyjnych rozwiązań dla branży HoReCa.
Jak usprawnić sprzątanie w hotelu?
Czystość pokoju to jedna z najważniejszych kategorii, którą posługują się potencjalni Goście przy wyborze hotelu. Udowadniają to przede wszystkim miliony opinii publikowanych przez internautów na całym świecie. Jak w takim razie przygotowywać pokoje i sprawnie zarządzać personelem sprzątającym, aby zbierać wysokie noty i pozytywne recenzje?
5 błędów w komunikacji z Gośćmi hotelu. Sprawdź, jak ich uniknąć
Komunikacja odgrywa szczególną rolę w branży hotelowej. Często to właśnie na jej podstawie Goście oceniają swoje doświadczenia z pobytu. Idealnym rozwiązaniem jest znalezienie balansu między zaangażowaniem a swobodą korzystania z obiektu hotelowego. Jak pokazują raporty, wiele hoteli popełnia kilka podstawowych błędów, które wpływają na ich renomę. Jak ich uniknąć i lepiej komunikować się z Gośćmi?
Jak zwiększyć zyski w hotelowym SPA?
Rozwój branży hotelarskiej w Polsce to nie tylko coraz więcej nowych obiektów noclegowych, ale także znaczny wzrost liczby gabinetów SPA. Według najnowszych danych już teraz funkcjonuje ich w naszym kraju blisko 800, a eksperci twierdzą, że największy wzrost ich popularności wciąż jest przed nami. Jak w tak konkurencyjnym środowisku zadbać o rentowność SPA i zwiększyć generowane przez gabinet zyski?
5 powodów, dla których technologia w hotelach jest niezbędna
Nowe rozwiązania technologiczne to domena współczesnej branży hotelarskiej. Większa samodzielność w czasie pobytu, lepsza kontrola procesów czy skuteczniejszy marketing to niektóre walory cyfrowej ewolucji. Jej popularność to obecnie nie tylko jeden z trendów, ale konieczność, do której trzeba się dostosować. Mówią o tym zarówno badania konsumenckie, jak i międzynarodowe systemy ratingowe.
Jak wyróżnić swój hotel spośród konkurencji?
W ciągu ostatnich dwóch dekad niemal potroiła się liczba hoteli w Polsce. Potencjał krajowej turystyki dostrzegli głównie zagraniczni inwestorzy, którzy zdecydowali się wybudować u nas obiekty pod swoimi szyldami. To właśnie z nimi polscy hotelarze muszą najsilniej mierzyć się w konkurencyjnej rywalizacji. Czy budowanie własnej silnej marki pomaga wyróżnić się na rynku i pozyskać więcej rezerwacji?
Zadbaj o zrównoważony rozwój w hotelowej gastronomii
Problem marnotrawienia żywności to obecnie jedno z największych wyzwań cywilizacyjnych. Jak wynika z badań Federacji Polskich Banków Żywności, rocznie Polacy wyrzucają do śmieci blisko 5 mln ton jedzenia. To nie tylko wyzwanie dla racjonalizacji konsumpcji, ale także ważny trend, w który wpisuje się coraz więcej firm gastronomicznych. Jak pokazać hotelowym Gościom korzystającym z restauracji, że realizujemy zrównoważony rozwój w naszym obiekcie?
Skuteczna promocja hotelu? Wykorzystaj e-mail i SMS marketing
Przygotowania do wysokiego sezonu w hotelarstwie to nie tylko odświeżanie wnętrz, aktualizacja cen i dopinanie wszystkiego na ostatni guzik. Jednym z najważniejszych zadań stojących przed hotelarzami jest skuteczna promocja obiektu i pozyskanie możliwie największej liczby Gości. Czy e-mail i SMS marketing to nadal efektywne narzędzia dla branży? Z jakich rozwiązań korzystać, aby zwiększać sukcesy kampanii i budować lojalne więzi z Gośćmi?
Planuj sprzątanie pokoi łatwo, szybko i bez stresu z nowym modułem Rh2
Zarządzanie sprzątaniem pokoi, zwłaszcza w dużych obiektach, może być trudne i czasochłonne. Często trzeba uwzględnić mnóstwo czynników: różne typy i zajętość pokoi, czas sprzątania czy aktualną dostępność pracowników. Ponadto w tak dynamicznym środowisku jak hotel mogą zachodzić nagłe zmiany (np. wieczorne przyjazdy na jedną noc), które dodatkowo komplikują pracę. Aby pomóc Ci w tym zadaniu, stworzyliśmy nowy moduł Rh2 − Planowanie sprzątania pokoi.
Google Hotels – czy warto dodać swój obiekt?
Najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa nieustannie rozwija swoje usługi. Jedną z nich jest metawyszukiwarka, która umożliwia znajdowanie noclegów bezpośrednio w mapach i wynikach wyszukiwania. To nie tylko alternatywa dla serwisów typu OTA, ale również dobry planer podróży. Czy warto umieścić swój obiekt w Google Hotels? Jak zapewnić sobie wysoką widoczność?
Wave Międzyzdroje Resort & SPA − falujący kurort w Międzyzdrojach
Patrząc na dynamiczne morze, myślimy o sile, naturze i niepowtarzalności. Takie same uczucia przywołuje jedna z najciekawszych nadmorskich inwestycji w Polsce, jaką jest Wave Międzyzdroje Resort & SPA. Obiekt ten mieści się w bezpośrednim sąsiedztwie Morza Bałtyckiego, a swoim designem oddaje jego naturalny ruch. Nie ulega wątpliwości, że tak wyjątkowe miejsca potrzebują wysokiej klasy oprogramowania do obsługi Gości oraz sprawnego funkcjonowania obiektu. Naprzeciw takim oczekiwaniom wyszła firma GiP.
BeerWall – nowe doświadczenia dla Gości hotelowej gastronomii
Samoobsługa w branży hotelowo-gastronomicznej zyskuje coraz większą popularność. Z najnowszych badań i statystyk wynika, że Goście realizujący samodzielnie usługi czerpią z nich większą satysfakcję i lepiej zaspokajają swoje potrzeby. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie samoobsługą powstaje wiele innowacyjnych technologii, które dostarczają klientom nowe doświadczenia. Jedną z nich jest BeerWall, który umożliwia samodzielną dystrybucję niskoprocentowego alkoholu. Jak działa i dlaczego jego instalacja podnosi zyski w restauracjach i pubach hotelowych?