Aplikacja Roomio − szybka i wygodna komunikacja z Gośćmi

Rozwijające się technologie internetowe pozwalają na tworzenie coraz lepszych i wygodniejszych narzędzi wspomagających komunikację między obiektem hotelowym a odwiedzającymi go Gośćmi. Powstanie nowej aplikacji Roomio koncentruje wszystkie sprawdzone funkcjonalności i oferuje je w najbardziej przystępnej formie. Zarówno dla obiektu, jak i użytkowników. Czym jest Roomio i dlaczego zyskuje przewagę nad innymi, dostępnymi na rynku rozwiązaniami?

Nowa generacja technologii hotelowych

Dominująca na rynku krótkoterminowego najmu lokali generacja „Y” ma obecnie największy wpływ na kształtowanie technologicznych rozwiązań w wielu dziedzinach. Decyduje o tym zarówno aktywność zawodowa, wirtualne zaangażowanie, jak i zaufanie do informatycznych technologii. Przeniesienie wielu dziedzin codziennego funkcjonowania do trybu online determinuje również wiele zmian w świecie rzeczywistym. Wirtualne przelewy, zakupy, rezerwacje, komunikacja i praca  zmieniają naszą codzienność. Wykorzystujemy do tego urządzenia mobilne i technologie internetowe i to właśnie dzięki nim ułatwiamy sobie życie.

Naturalne zatem jest, że wielu Gości zniechęca się do oferty, jeśli obiekt nie zapewnia opcji szybkiej komunikacji z personelem czy też elektronicznych płatności. W związku z tym branżę hotelową coraz bardziej dominują nowoczesne rozwiązania, które mają odpowiadać na oczekiwania konsumentów.

Roomio

Roomio − wyznaczy standardy?

Branża hotelarska nieustannie podąża za oczekiwaniami Gości, szukając dla nich najbardziej komfortowych rozwiązań, które uporządkują w jednym miejscu wszystkie sprawy związane z pobytem w obiekcie. Narzędziem, które ma szansę spełnić wszystkie konsumenckie oczekiwania może się okazać przeglądarkowa aplikacja Roomio. Jej powstanie jest odpowiedzią na poszukiwanie przez Gości samoobsługowych opcji, które zagwarantują nowoczesną, kompleksową realizację i obsługę pobytu.

Jej najważniejsze cechy to:

  • zdalny check-in i check-out i płatność bez kontaktu z recepcją – Gość może zameldować się np. prosto z taksówki w drodze do hotelu, co daje mu swobodę i wygodę
  • prosta i szybka komunikacja − wysyłanie i odbieranie wiadomości odbywa się w ramach jednej aplikacji, a zintegrowanie jej z PMS-em umożliwia recepcji natychmiastową reakcję
  • Roomio działa w przeglądarce na dowolnym urządzeniu − Goście nie muszą jej instalować (link do aplikacji otrzymują SMS-em podczas składania rezerwacji)
  • prosty i intuicyjny interfejs − Roomio posiada przejrzystą nawigację, która ułatwia wykonywanie najważniejszych operacji, zachęcając przy tym do rezerwacji usług dodatkowych
  • spersonalizowana komunikacja − wysyłanie wiadomości tekstowych zapewnia przede wszystkim trwałość komunikatów. Uczestnicy rozmowy mogą sprawdzać treść zarchiwizowanych wiadomości również po zakończonym pobycie
  • zgłoszenia – Gość, który chce zamówić sprzątanie lub zgłosić usterkę nie musi udawać się do recepcji – wystarczy parę kliknięć w aplikacji, aby wysłać zgłoszenie do personelu obiektu

Większa satysfakcja Gości i zysk hotelu

Dzięki Roomio Goście mogą zgłaszać swoje prośby i rezerwować usługi dodatkowe lub kolejne pobyty w dowolnym miejscu i czasie, przez urządzenie podłączone do Internetu. To sprawia, że aplikacja nie jest tylko narzędziem, które ułatwia komunikację z personelem, ale również zwiększa satysfakcję z pobytu w obiekcie i wpływa na pozytywne opinie o hotelu, co przełoży się na zwiększenie grona stałych klientów i rosnący zysk obiektu.

Więcej na temat Roomio dowiesz się tutaj. A może masz pytania? Napisz do nas! Chętnie opowiemy Ci więcej o aplikacji.