aktualności GiP
Sprawna organizacja konferencji i bankietów w hotelu z pomocą technologii
„Przemysł spotkań” to jeden z największych sektorów branży hotelarskiej. Polska od blisko dekady wykorzystując położenie geograficzne, staje się centrum spotkań i wydarzeń, a liczba uczestników robi coraz większe wrażenie. Jak dzięki nowym technologiom zyskać konkurencyjną przewagę i organizować profesjonalne wydarzenia doceniane w branży?
Zdalny meldunek Gości – aplikacje hotelowe, które świetnie się sprawdzą
Współczesne usługi hotelowe stawiają na coraz większą samodzielność i niezależność Gości. Pozwala to nie tylko odciążyć personel obiektu, ale także przenieść część zadań na osoby dokonujące rezerwacji. Ta wzajemnie korzystna relacja dotyczy także procesu meldunkowego, który dzięki nowym technologiom można wykonać zdalnie w dowolnym miejscu o dowolnej porze. Jakie są wady i zalety tego rozwiązania?
Sposoby na poprawę komfortu Gości hotelowych
Poczucie komfortu to jedno z najważniejszych doświadczeń, jakie należy zapewnić Gościom decydującym się na pobyt w obiekcie hotelowym. Pierwsze, dobre wrażenie czy też dodatkowa, darmowa usługa mogą do tego nie wystarczyć. Poczucie komfortu to proces, który powinien rozpocząć się przed przyjazdem i pozostać z Gośćmi jeszcze długo po zakończeniu pobytu. Jak organizować taką usługę hotelarską i dlaczego ma to tak duże znaczenie?
5 korzyści, które zapewnia system zarządzania budynkiem hotelowym
Rynek systemów automatyki budynkowej to branża, której wartość w ostatniej dekadzie wzrosła aż dwukrotnie. Inwestorzy wybierający najnowsze rozwiązania technologicznie do administracji obiektów cenią sobie przede wszystkim bezpieczeństwo, oszczędność i komfort. To właśnie dlatego głównymi odbiorcami rozwiązań automatyki budynkowej są obiekty hotelowe. Na jakie korzyści możemy liczyć w obliczu nowych wyzwań rynku?
Obłożenie hoteli w Polsce – wakacje 2022 i prognozy na jesień
Tegoroczny szczyt sezonu urlopowego jest nadzieją dla całej branży hotelarskiej. Pomimo iż majowe raporty IGHP o aktualnym obłożeniu studziły entuzjazm, to pierwsze wakacyjne tygodnie udowodniły, że Polacy są spragnieni wypoczynku w hotelach. Czy tegoroczny sezon pozwoli odzyskać przedpandemiczną formę i czy inflacja faktycznie zniechęca do wyjazdów?
Ekoturystyka – dlaczego warto prowadzić hotel w tym nurcie
Coraz większa świadomość na temat ochrony środowiska sprawia, że wielu konsumentów zaczyna praktykować ekoturystykę. Przejawia się to m.in. poprzez wybór obiektów, w których dokłada się wszelkich starań, aby dbać o planetę. Dla przedsiębiorców jest to wyzwanie, któremu może być trudno sprostać. Jednym z rozwiązań, które pomogą prowadzić obiekt w nurcie ekoturystyki jest Automatyka Hotelowa.
Jak hotelowe systemy informatyczne mogą pomóc w funkcjonowaniu małych obiektów
Duże obiekty hotelowe bardzo rozważnie inwestują w nowe technologie, które ze względu na wysokość nakładów muszą być dobrze zaplanowane. W mniejszych obiektach skala inwestycji w rozwiązania technologiczne jest znacznie mniejsza i wymaga np. zakupu mniejszej liczby urządzeń. To właśnie na tym polu coraz śmielej małe hotele rywalizują z ze swoimi większymi konkurentami. Jakich rozwiązań szukać i co można dzięki temu zyskać?
Kongres Hotel Management 2022 już za nami!
6 czerwca wraz z oprogramowaniem Automatyki Hotelowej i robotami Pudu wyruszyliśmy w podróż do nadmorskiej miejscowości Dźwirzyno na Kongres Hotel Management 2022! To był niesamowity dzień pełen merytorycznych dyskusji i debat eksperckich dotyczących branży hotelowej. Co działo się podczas wydarzenia? Zapraszamy do lektury artykułu!
Jak usprawnić księgowość w hotelu? Czas na integrację systemu PMS
Rachunkowość w branży hotelarskiej jest znacznie bardziej skomplikowana niż w pozostałych działalnościach. Nic w tym zatem dziwnego, że zarządzanie przychodami i przesyłanie wielu dokumentów do zewnętrznych systemów finansowo-księgowych pochłania mnóstwo czasu i energii personelu. Na szczęście z pomocą przychodzą technologie od GiP, które potrafią usprawnić ten proces. Mowa o możliwości integracji hotelowego PMS z zewnętrznym programem księgowym.
Staff Assistant – usprawnienie pracy hotelowego personelu
W hotelowej rzeczywistości, non stop dochodzi do wymiany komunikatów pomiędzy obsługą hotelową. Jedni zgłaszają posprzątany pokój, drudzy usterkę na korytarzu – końcowym odbiorcą w większości przypadków jest menedżer, który uruchamia kolejny etap działań. Staff Assistant to narzędzie optymalizujące komunikację i zarządzanie hotelowym personelem.
Inwentaryzacja w hotelowej gastronomii pod pełną kontrolą
Inwentaryzacja to jedna z najważniejszych operacji logistycznych, której podlega profesjonalna hotelowa gastronomia. Dzięki panowaniu nad zapleczem magazynowym przedsiębiorcy nie tylko mogą zapewniać bezpieczne i ciągłe funkcjonowanie firmy, ale przede wszystkim dbać o rentowność prowadzonych działań. Jak na bieżąco kontrolować magazyn restauracji w skuteczny, łatwy i szybki sposób?
Browar Wiatr – raj dla miłośników piwa w Uniejowie
Przebywając w Uniejowie koniecznie trzeba odwiedzić Restauracyjny Browar Wiatr. Obiekt spodoba się zarówno turystom jak i miejscowym, ponieważ na wszystkich Gości czeka mnóstwo atrakcji. Można tam skosztować warzonego na miejscu rzemieślniczego piwa, zjeść pyszne potrawy czy też odpocząć w stylowo urządzonych wnętrzach hotelu. To nie wszystko – zapraszamy do lektury artykułu!